Post by flatmaxrachitu on Feb 23, 2022 9:54:56 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Castle Defense 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Castle Defense 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ uendelig udholdenhed hack ▞▞▞
▞▞▞ Castle Defense 2 2022 version ▞▞▞
Meget godt 🤠 spil i mit liv forsvarer tårnet, fordi dette spil din plan bare prøve din hjerne
Jeg har spillet spil siden jeg var 6 (10 år siden) og elskede disse spil kigdom rush og stick war ja, jeg sugede, men jeg fik det bedre nu, jeg er ekspert. på udkig efter nye td spil fandt jeg *suk* dette. dette "spil" er en del af $#!# for dets sværhedsgrad og ptw aspekt, men lyt til dette. Jeg har aldrig set en mere indlysende ripoff seriøst spille dette og spille det overlegne kongerige. det er ikke ptw, dets sværhedsgrad er ret afbalanceret, grafikken er lidt bedre (for mig) og spiller heller ikke btd (en anden p.o.s.)
Spillene i spilkøb virker overhovedet ikke, der er flere mennesker, der har lignende problemer, og spiludviklerne er mia. Men sjovt spil at spille.
JEG KØBTE NEWBIE-PAKKEN, OG DEN GIVER IKKE SIG PÅ SPILLET. JEG ØNSKER EN REFUSION
Selvom jeg har en god forbindelse de fleste gange, står der, at forbindelsesfejlen plz fix denne gm.
At få lilla ædelstene er næsten umuligt
det er godt at spille, når du keder dig. hehe.. tak for disse apps.
Endnu et fantastisk spil skød de endeløse reklamer ned. Efter HVER spil skal du holde øje med, hvor du rører ved, ellers er du et skridt fra at købe den seneste bunke af reklamer. Ingen chance for at fjerne reklamerne er, "En rigtig skam." Jeg ville betale $4,99 for dette hele dagen lang, måske mere, hvis udviklerne havde deres vilje, ville jeg sandsynligvis bruge $40-$50. Moderne svindelkunstnere!
Der er ingen seneste opdatering .. pls tilføj mere niveau, jeg er i slutningen af spillet
Jeg købte 25 dollars i genstande i spillet for at låse helte op, og så styrtede spillet ned, og så mistede jeg min konto. de fik mig til at starte tilbage fra felt 1, og jeg tog dog stadig mine penge
Det er et meget dårligt strategispil. fordi alle heros rate er meget høj. Det er som et premium spil.
Jeg spillede den første en vej tilbage, da den udkom. Jeg kunne virkelig godt lide det og så nu, at de lavede en ny. Jeg installerede det og begyndte at spille, og de tilbød en 1,99 newbie-pakke under selvstudiet, så jeg regnede med, "kun 2 bux hvorfor ikke?" Betalt. Fik intet. Kvitteringen kom til min e-mail. HAR STADIG IKKE MODTAGET DET JEG BETALTE FOR.
Selve spillet er sjovt og jeg er en betalende spiller, indtil du kommer til højere niveauer, så er det bare alt for meget slibning til at kunne hæve tårne og helte i niveau. Du kan betale for at vinde, men priserne er for dyre. Der er en måde at få gratis Blue Diamonds, spillets valuta, ved at se annoncer eller downloade spil og udjævne til et vist punkt. Udbetalingen er stor, men Bliv advaret, når du griner i timevis på en anden app bare for at få BD'en og vende tilbage til spillet for betaling, er AD væk, og du er mere end sandsynligt nødt til at indsende en billet. Ikke at de vil betale dig BD alligevel. Taler ud fra nyere erfaringer. Så hvis du har masser af tid på hænderne og villig til at slibe i timevis bare for at have råd til et enkelt point i opgraderingen, så er dette spil noget for dig. Jeg ville gerne have en bedre anmeldelse, men jeg kan bare ikke tegne mig selv til at lyve, som dette spil har gjort...Jeg ville elske at fortsætte med at spille og lave tutorials til dette spil, men kundesupporten fik mig lige. Så sletter sandsynligvis snart.
Hej!!! er der nogen ?? kan du i det mindste svare os? reparer venligst spillet... lad være med at spise vores kæledyr og lilla ædelstene (svære at få) mens kæledyrene syntese.
Et virkelig rigtig flot spil, jeg nød det, men kan du tilføje flere helte, tårne eller udvikle tårne, og også tilføje flere niveauer Horray til. 🏰🛡️2
Den eneste sørgeligste ting er, at jeg ikke kan gemme spillet online som clash of clans, og jeg beder jer om at forbinde dette spil med google play spil
Spillene er faktisk fine. Men appen vil nulstille de nuværende fremskridt, du havde på egen hånd. Så skuffende. Ikke anbefalelsesværdig.
Dive in the Past Avontuur adx
Tog dobbelt betaling, modtog ikke købte varer. Købte 9,99 £ diamanter, betaling behandlet to gange, som er kommet ud af min konto. Jeg har ikke modtaget varer og kan ikke kontakte nogen om det. Tyveri.
fra en veteran TD-spiller - gider det ikke. Det er så rettet mod at bruge rigtige penge, at du dybest set ikke kan komme videre uden at bruge flere dollars om dagen.
Brug for penge til at købe
Castle Defense 2 Strategiya xcba
30 $ for en helt o.O nej tak
Spillet er godt, men fremskridtene kan ikke gemmes, når du åbner til en anden enhed, tilbage til nul...
Castle Defense 2 Strateji Oyunları fyvf
Castle Defense 2 Strateginiai xgyf
Grafikken er flot og et gameplay, men de er latterligt dyre og boss lvls er virkelig hårde.. sjov dræber og frustrerende efter et par niveauer.. håber den rigtige version ville være ok..
Som alle andre freemuim-spil er det sjovt i starten, men vil gerne have penge. Hvilket kun vil være godt i et stykke tid end ønsker flere penge. Det skal være et bedre løft for pengene. Arena og boss kamp har konstant forbindelsesproblemer, så få. Boss battle er også på ubelejlige tidspunkter. Spillet er og kvaliteten er fremragende. Oprettelse af kæledyr er for kompliceret uden grund, det behøver at miste et til 4-stjernet kæledyr og fusionere. Genstandsbelønningsforhold er også slået fra. 1 pind vs 150 hajskind
hvordan låser du drageridderen op? der stod 1000 point :s - spillet giver kun blå ædelstene ikke point?
Jeg elsker dette spil, men...så svært at tjene lilla ædelstene...foretag venligst nogle justeringer....
Kan ikke rigtig komme så langt uden at købe krystaller og syntetisere kæledyrene ikke for godt, fordi jeg har prøvet de sidste 5 gange og ikke syntetiseret en.
tårnforsvar med ubalanceret progression: ja, de vil have dig til at give dem $$
ret godt
Castle Defense 2 Стратегически noj
Fandt det svært at komme forbi niveau 5 i kampagnen uden at foretage køb. Helte alt for dyre. $29,99 for at købe en enkelt helt? Latterlig.
Refunder mine 1,99, jeg købte nybegynderpakken, og jeg blev trukket fra, men 5k diamanten var ikke på mit spil
Jeg elsker dette spil. Jeg bedes opdatere dit spil og tilføje flere funktioner
Håber, at dette spil vil give dig mere opdatering til at producere en Xtreme og fantastisk spilapp.
Det bedste jeg nogensinde har spillet! Jeg ville ønske, at du kunne få rabatter, når du køber nye helte.