Post by flatmaxrachitu on Feb 23, 2022 9:48:35 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pencil Rush 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pencil Rush 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ monia kultahakkeja ▞▞▞
▞▞▞ Pencil Rush 3D 2022 version ▞▞▞
Crime Secrets: Crimson Lily Aventura nxc
TÄMÄ PELI ON KURMA! Saat mainoksen aina kun kierros päättyy, pahinta jos painat ei kiitos jostain, joka on mainos, saat mainoksen joka tapauksessa! Piirustukset toistuvat ja mielestäni omistajien pitäisi panostaa tähän enemmän. En halua loukata ketään, tämä on vain minun mielipiteeni.
Tämä peli on hauska, ja arvostan todella sitä, että olen valinnut useimpiin tehostettuihin mainoksiin ja mahdollisuutta ohittaa ne. Tämä peli on kuitenkin todella lyhyt. Asensin tämän pelin eilen ja olen jo avannut kaikki lisälaitteet. Tietyn määrän väritettävien kuvien jälkeen ehkä 10? he vain kierrättävät ne. Ole hyvä ja lisää tähän peliin, niin nostan luokitusta.
Monet lisäykset ja haluavat ostaa asioita koko ajan, kuten miksi juuri niin paljon lisäyksiä, korjaa lisäykset 2 peliin 1 lisää 2 peliin 1 lisää näin ei aina, kun sinulla on 1 ok samoin 1 ⭐
Tämä on huonoin peli ikinä!!! Mainoksia on niin paljon, ja vihaan tärinää. Pelaan tätä Androidilla, tiedän, että sitä on helpompi hallita. Mutta peli etenee nopeasti ja se on ajoittain hidasta. Jopa korkean grafiikan pelit toimivat paremmin, koska minulla on paljon tilaa. Suosittelen ÄLÄ LATAA!!! 😡😡
Mainoksia liikaa
Ok, rakastan TÄTÄ PELIÄ, olen HYVÄKSI SITÄ!! Älä kuuntele ihmisiä, jotka sanovat omansa niin paljon lisää omaansa, ei todellakaan luultavasti paras peli, mitä minulla on koskaan ollut, mutta roblox on parempi, koska robloxilla on enemmän pelejä, joten jos et pidä tästä, hanki roblox
Pencil Rush 3D Gündəlik jass
koska emme tarvitse kaikkia näitä pirun mainoksia
se on hauska peli, mutta siellä on liikaa mainoksia.
Peli on hauska, mutta valtava määrä mainoksia tekee siitä niin, että pääset pelaamaan vain muutaman sekunnin ennen kuin joudut katsomaan mainoksia UUDELLEEN. Katsot mainoksia 10 kertaa kauemmin kuin pystyt pelaamaan.
Hyödytön. Liikaa mainoksia
Väriliidut eivät maalanneet, joten mielestäni se oli häiriö monissa mainoksissa uusien värikynien hankkimisessa. Mielestäni sinun pitäisi lisätä väriliidut kolikoita varten! Korjaa myös se häiriö, jossa mitään ei näy, koska se tekee pelistä turhaa ja tylsää
LIIAN PALJON MAINOKSIA! Tämä peli oli aika hauska... noin 2 minuuttia. Tämä kirjaimellisesti sai minut stressaantumaan siitä, kuinka paljon mainoksia oli. TYKKÄÄ ÄLÄ SAA TÄTÄ YHTÄÄN SE ON AIKASI HULKAAMISEKSI. Älä edes yritä, se on niin paha. Ihan kuin joka minuutti olisi noin 2 mainosta. Kun peli oli mainoksia... en suosittele ollenkaan
Peli on hyvä, mutta maalauksia on liian vähän, piirrä lisää maalauksia
jos haluat katsoa mainoksia mieluummin kuin pelata peliä. tämä on ehdottomasti sinun juttusi. liian paljon mainoksia, huono seuranta, enemmän mainoksia, taulun maalaus ei vain toimi oikein.
Mielestäni tämä peli on hieno, mutta näin sen Tikokissa, että hän teki huonosti, joten asensin sen tekemään sen paremmin! sinun pitäisi tehdä parempia mainoksia btw.
Rakastan peliä lopussa, koska voisi joutua piirtämään jotain ja se on niin luovaa ja musiikki on ns. Pelaan tätä peliä joka päivä en tiedä milloin lopettaa ja siellä on useita pelejä pelattu ja tämä peli on oikea minulle, sinun pitäisi tarkistaa se kokonaan, se on uskomaton
Tuntuu siltä, että et todellakaan odota kenenkään pelaavan tätä peliä pidempään kuin päivää. Tason 100 jälkeen se vain maalaa samoja kenkiä uudestaan ja uudestaan. Kaikessa korkein päivitys on taso 10. Kun jokaiseen kynään on hankittu kaksi erilaista sarjaa, joita ei voi vaihtaa, ei enää ole. Tämä peli on pieni nopea rahanotto, joka on tylsää, koska pidin siitä. Harmi, ettet näytä oikeasti välittävän.
Rakastan sitä Pidän myös sen yksityiskohdista, että se on erittäin värikäs ja super hämmästyttävä, siinä kaikki, mitä minulla on sanottavana
Pelasi 10 minuuttia ja voitti pelin jo. Pystyin päivittämään kaiken enintään viiden tason sisällä. Ne ovat vain 16 erilaista kuvaa, jotka voit värittää, ja ne vain toistuvat. Nyt värjään vain samaa roskaa. Kuinka tylsää.
Se on illallinen rauhoittava, se on erittäin tyydyttävää, ja tölkkisi on niin vilpittömästi tarttua kyniin, että voit piirtää siksakkia, se on ERITTÄIN ERITTÄIN ERITTÄIN HYVIN ja 100 kertaa ERITTÄIN AMSAING
Se on niin tylsä peli 😭
Joudun kolme kertaa peräkkäin, jos haluan katsoa mainoksen bonus, sanon ei kaikki kolme kertaa, peli näyttää edelleen mainoksen AINAKIN jokaisen tason jälkeen.
Ei suosittelisi. Kaikki mitä tein, sai puhelimeni värisemään. Jotenkin satunnaista ja tylsää.
Se on hauskaa vain 15-20 minuuttia
Pencil Rush 3D معمولی qrd
Tämä peli on hyvä, joten annan sille 5 tähteä, tee haastavampia tasoja, jotta se on jännittävämpää
Peli on kunnossa, ei liian vaikea hallita ja vaikka tässä on paljon mainoksia, ne eivät häiritse minua. Tässä pelissä on kuitenkin ongelma, joka todella järkyttää minua ja se liittyy kynänahoihin. Itse skinien kanssa ei ole mitään ongelmia, mallit ovat itse asiassa todella mukavia, enemmänkin kynistä, erityisesti oranssista ja vihreästä. Olen saanut kaikki skinit paitsi ne kaksi, koska niitä ei koskaan tullut, uudelleenkäynnistys ei auttanut. Korjaa tämä ongelma.
Akku tyhjenee nopeasti
Rakastan tätä olen todella kilpailuhenkinen ihminen, joten minä ja ystäväni kilpailevat Rakastan sitä Rakastan myös väritystä, joten tämä peli on täydellinen minulle, rakastan sitä, teidän pitäisi kokeilla sitä!!!!
Pencil Rush 3D Опуштене ojya
Jos pidätämme verkkoyhteytemme poissa, mainokset lakkaisivat tulemasta
siinä on muutama viive, mutta toimii hyvin
Sinulla ei ole ohjausta pelin ohjaamiseen, järjestelmä hallitsee peliä; peli huijaa, jos et kiinnitä huomiota; ja se huijaa sinut myös kolikkovoitoistasi ja peli lukitsee sinut ulos, jos keksit kuinka ottaa hallinta takaisin... kun se on lukittu, se ei anna sinun pelata, sinun on sammutettava järjestelmä useita kertoja ennen kuin saat hallinnan takaisin... liikaa... siisti osa oli yrittää viimeistellä maalauksen ilman enää kyniä jäljellä, sen on jätettävä vähintään yksi lyijykynä uuden pelin aloittamiseksi.
liikaa adv
Alussa se oli hauskaa, mutta kyllästyi nopeasti, kun alkaa "värjätä" samoja kuvia uudestaan ja uudestaan.
Pidin siitä oli pakko poistaa cuz En pelannut kovin usein Tarvitsin enemmän tilaa muita pelejä ja pidän peleissä olen niin en todennäköisesti aio ladata tämän yhä uudelleen, mutta se on erittäin hyvä peli ja hauskaa ihmisiä, jotka kuten taidetta niin tämä on tarkastelun annan tämän kynä Rush 3D
Paras peli ikinä! Jos pidät taiteesta, suosittelen tätä peliä. Tämä on uusi suosikkipelini. Haluan todella suositella tätä peliä kaikille. Tätä on todella ilo pelata.
20 sekuntia peliä seuraa vähintään 30 s3 sekuntia mainoksia. Jos et valitse mitään bonuksia. Jos valitset bonukset, se on 90 sekuntia mainoksia jokaista 20 sekuntia kohden. Peli ei ole mainosten arvoinen.Poistan tämän, aluksi se näytti hauskaa ja se oli tuskin mitään mainoksia, mutta nyt kun joka ikinen LEVEP SEN AAp En voi uskoa, että ajattelin, että tämä oli hauskaa, pahinta on tänään on huono päivä minulle
Peli on melko hyvä, mutta eeppiset skinit kun joudut näkemään mainoksen, se sanoo aina virheen plz korjaa
Ensimmäinen maalaus oli keskuudessamme, eikö se ole laitonta???
Melko hyvä peli, ainoa ongelma on, että en löydä erityistä ihoa vihreälle ja oranssille. Mutta se on hauska peli!
on siistiä, kunnes pääset loppuun.
Oli hienoa, jos ehkä muutama liikaa mainoksia, kunnes jäin vain värjäyskenkiin ja kaikkiin samoihin
se on kömpelö, täynnä mainoksia ja aika tylsää. mukava ajanmurhaaja lentokonetilan ollessa päällä
Kun olet tehnyt kaikki kuvat, aloitat alusta ja joudut tekemään ne uudelleen ja tasot pysyvät samoina